با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت دولتی
رفتارهای مخرب‌ کاری کارکنان در دانشگاه پیام نور استان البرز و عوامل به وجودآورنده آن با رویکرد آمیخته

مینا مسلمی کویری؛ اوژن کریمی؛ شمس‌الدین نیک‌منش

دوره 8، شماره 1 (پیاپی 29) ، دی 1398، ، صفحه 59-78

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.48575.3800

چکیده
  رفتارهای مخرب که در عصر حاضر با سرعت زیادی در حال افزایش است، پیامدها و آثار منفی جبران ناپذیری برای سازمان‌ها در پی خواهند داشت. لذا، در طی دهه‌های اخیر توجه محققان را به خود جلب کرده است. در همین راستا پژوهش حاضر با هدف شناخت عوامل به وجودآورنده رفتارهای مخرب کاری کارکنان در دانشگاه پیام نور کرج صورت گرفت. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی ...  بیشتر

مدیریت عمومی
شناسایی عوامل مؤثر بر کاهش تخریب خدمات توسط کارکنان با استفاده از روش فرا ترکیب

صدیقه باقری؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ سید محمد باقری؛ اوژن کریمی

دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24) ، مهر 1397، ، صفحه 71-92

https://doi.org/10.30473/ipom.2018.5084

چکیده
  این پژوهش به دنبال یافتن پاسخ این سوال است که چه عواملی بر کاهش تخریب خدمات توسط کارکنان موثرند؟ برای این منظور با توجه به گستردگی تحقیقات انجام شده در زمینه تخریب خدمات، از روش کیفی فراترکیب استفاده شده است. دلیل انتخاب روش فراترکیب این است که این روش با فراهم کردن یک نگرش نظام‌مند برای پژوهشگران از طریق ترکیب پژوهش‌های کیفی مختلف، ...  بیشتر

طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران

میرزا حسن حسینی؛ علی اکبر جوکار؛ اوژن کریمی؛ محسن شهیدی

دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4) ، آبان 1392، ، صفحه 79-91

چکیده
  امروزه تاکید سازمان ها بر مشتری گرایی و تلاش برای نهادینه سازی این نوع نگاه در سازمان باعث شکل گیری چهره جدیدی از سازمان ها تحت عنوان سازمان های مشتری گرا شده است. سازمان مشتری گرا سازمانی است که به دنبال حداکثر سازی رضایت مشتریان از طریق ارائه کالاها و خدمات مناسب و بهبود روابط با آنان است. مساله اصلی تحقیق حاضر این است که مشخص نماید ...  بیشتر